Skip to content

Политика на връщане

Недовършено

Връщане на стоки 

ИСКАТЕ ЛИ ДА ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТ? НЕ Е ПРОБЛЕМ!
Специално за празниците всички поръчки, направени през декември (1.12.2023 до 31.12.2023), можете да върнете в рамките на 60 дни от датата на получаване (право на отказ от договора за продажба). Не е нужно да посочвате причината за връщането.

ВАЖНО! Върнатите продукти не трябва да носят следи от употреба и да са с оригинален етикет.

Времето за ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА може да варира от 5 до 14 дни според приложимото законодателство.
– ВАЖНО: Клиентите на Банка Пиреус , които са платили поръчката си с наложен платеж , се умоляват да въведат новия IBAN на Пощенска Банка. Това ще ускори обработката и изпращането на превода.
– Ако сте платили онлайн, сумата ще бъде върната по сметката, от която сте платили.

МОГА ЛИ ДА ЗАМЕНЯ ПРОДУКТ?
Bbeauty не предлага замяна. Ако желаете друг продукт, който е наличен, може да направите нова поръчка.

 

Изберете най-добрия начин за връщане на продукти!
Задължително попълнете Формуляра за връщане и го изпратете в пакета с продукти.

 

ВРЪЩАНЕТО НА ПРОДУКТИ ЗА ПОРЪЧКИ ПОД 90 ЛВ. И ПОРЪЧКИ, НАПРАВЕНИ КАТО ГОСТ, Е ЗА ВАША СМЕТКА.
1. Попълнете формуляра за връщане, който сте получили заедно с поръчката. Също можете да го изтеглите от ТУК.
2. Опаковайте продукта за връщане (ще бъдем благодарни, ако той бъде в оригиналната опаковка на производителя, но не е задължително) и сложете формуляра за връщане вътре в пратката.
3. Ако сте направили поръчка като гост, независимо от стойността й, връщането е за ваша сметка.

ЗАПОМНЕТЕ:
Връщането е за ваша сметка. Този разход не се възстановява.
Не ни изпращайте пратки с „наложен платеж“ – нямаме техническа възможност да получим такъв пакет.
За по-голяма сигурност и бързина на доставката, препоръчваме връщането на стоки с куриер или използването на пощенска опция „Потвърждение на доставка/Препоръчана пратка“.
Молим да изисквате потвърждение, при връщането на пратки и да пазите номера на товарителницата, който ще получите!

ПОПЪЛНЕТЕ ФОРМУЛЯРА ЗА ВРЪЩАНЕ
Независимо от избрания метод на връщане, изпратете попълнения Формуляр за връщане с пакета с продукти, които ще върнете. Връщането е за ваша сметка, освен ако не покривате изискванията за безплатно връщане. Вижте ги по-долу.

 

БЕЗПЛАТНО ВРЪЩАНЕ ЗА ПОРЪЧКИ НАД 89,99 ЛВ. (ВАЖИ САМО ЗА РЕГИСТРИРАНИ КЛИЕНТИ):
Ако сте регистриран клиент и сте направили поръчка на стойност над 89,99 лв., можете да върнете БЕЗПЛАТНО един или повече продукти от тази поръчка чрез един от методите по-долу. Опаковайте продуктите и сложeте формуляра за връщане в плика.

БЕЗПЛАТНО ВРЪЩАНЕ В ОФИС НА СПИДИ (само за поръчки над 89,99 лв., направени от регистрирани клиенти)
Ако получите Ваучер за връщане с поръчката си, моля, използвайте го, за да върнете продукта/продуктите си. Задължително го залепете върху пратката си. Ако връщате продуктите в нашия плик/кутия, моля, залепете Ваучера за връщане върху оригиналния етикет с вашия адрес, за да се избегне объркване.
Ако не сте получили Ваучер за връщане с поръчката си, значи поръчката ви не покрива изискванията за безплатно връщане (да сте регистриран клиент и поръчката ви да е над 89,99 лв.) и трябва да върнете продуктите за ваша сметка на нашия адрес за връщане.
Адрес и работно време на всеки офис на Спиди: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices-automat

БЕЗПЛАТНО ВРЪЩАНЕ ОТ АДРЕС (само за поръчки над 89,99 лв., направени от регистрирани клиенти)
Ако сте направили поръчка над 89,99 лв. и сте регистриран клиент, продуктите от нея ще бъдат налични във вашия профил в раздел ВРЪЩАНЕ.
Ако не виждате продуктите си в раздел ВРЪЩАНЕ, значи поръчката ви не покрива изискванията за безплатно връщане (да сте регистриран клиент и поръчката ви да е над 89,99 лв.) и трябва да върнете продуктите за ваша сметка на нашия адрес за връщане.
Маркирайте продуктите, които искате да върнете, попълнете електронния формуляр. На своя имейл ще получите номер на товарителницата и датата, на която куриерът ще дойде на вашия адрес. Куриерът ще разпечата товарителницата. Можете да поискате копие на тази товарителница или касова бележка, че сте върнали пратката.

 

ИЗЧАКАЙТЕ ВРЪЩАНЕТО НА СУМАТА
Възстановяването на сумата отнема 5-14 дни според приложимото законодателство. Ще ви изпратим потвърждение по имейл, когато получим върнатата пратка и когато сумата бъде възстановена по вашата сметка.
– Ако сте получили пратката си с наложен платеж, сумата ще бъде върната по посочена от вас българска банкова сметка във формуляра за връщане.
– Ако сте платили онлайн, сумата ще бъде върната по сметката, от която сте платили.

 

МЕТОДИ НА ВРЪЩАНЕ

1. Офис на Спиди
– Адрес и работно време на всеки офис на Спиди: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices-automats

2. Автомати на Спиди (АПС)
– Връщането от автомат е възможно, ако сте получили пратката в автомат.
– Посетете най-удобния за вас Автомат на Спиди с разпечатания и залепен върху опаковката Ваучер за връщане. Изберете от менюто „Връщане на пратка“ и следвайте инструкциите.
– Адрес и работно време на всеки автомат на Спиди: https://www.speedy.bg/bg/speedy-offices-automats

3. Изпращане от адрес
– Необходимо е само да се обадите в Кол център на Спиди, за да подадете заявка за куриер. Куриерът може да бъде извикан на адрес, различен от този, на който първоначално е получена пратката.
– Национален телефон: 0 7001 7001

 

АДРЕС ЗА ВРЪЩАНЕ:
София, ул.Абагар №22, Сити Лоджистикс Парк
Склад на Спиди – СОМАТ офис 2
Получател: „Bbeauty.bg“ – ВРЪЩАНЕ“

 

ФАЙЛОВЕ ЗА ИЗТЕГЛЯНЕ:
ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ